Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Statistics - Statystyka

Odsłon artykułów:
9889814

Odwiedza nas

Odwiedza nas 496 gości oraz 0 użytkowników.

Zgrupowanie młodzieży w Międzychodzie

23 września 2015 r. młodzież z LOK działającej przy Zespole Szkół Bolechowo wyjechała na zgrupowanie do Międzychodu. Ze względu na ochłodzenie nie mogliśmy wybrać jak nasi młodsi koledzy namiotów, tylko gospodarstwo agroturystyczne.

We czwartek rano chłopcy brali udział w porannej zaprawie, dziewczęta przygotowywały śniadanie. W programie tego dnia mieliśmy strzelanie na strzelnicy, przypominaliśmy sobie podstawy pierwszej pomocy, pokonywaliśmy tor przeszkód oraz uczyliśmy się składać broń. Po obiedzie i odpoczynku rozpoczęliśmy zajęcia terenowe. A wieczorem po ognisku i kolacji zasnęliśmy zmęczeni.

Następnego dnia w podziale na grupy rozpoczęły się biegi na orientację, które wszyscy zakończyli na 6! Wieczorem znów kilkugodzinna gra terenowa i podsumowanie wyjazdu przy ognisku.

czata 04 05 2015 58
Młodzież podczas nauki składania broni
czata 04 05 2015 59
Podsumowanie wyjazdu przy ognisku

Zgrupowanie nauczyło nas pracy zespołowej, sprawdziliśmy się w umiejętności strzelania, czytaniu mapy i orientacji w terenie, doskonaleniu sprawności w pokonywaniu toru przeszkód. Na tym wyjeździe wybrane zostały osoby, które będą reprezentować ZS Bolechowo na „Powiatowych Sztafetowych Biegach Przełajowych”. Wróciliśmy do domów w znakomitych humorach.

Martyna Łech

logo pzss

logo_wopr_1

logo_zhp_1

muzeum_pw   tow przyj warszawy   logo wp   Muzeum1944mini   muzeum mw